گروه تئاتر جوان

۰۹.۱۰.۱۳۹۱ - افتتاح حساب حمایت از هنرمندان گروه تئاتر جوان

به گزارش از واحد مالی گروه تئاتر جوان ، طی نشستی که هیئت نظارت با سرپرست گروه داشته اند ، تصویب گردید که من بعد داشتن حساب حمایت از هنرمندان گروه برای همه اعضاء الزامی می باشد ...


به همین بهانه سرپرست گروه اعلام نمود : تمام اعضای کودک و نوجوان گروه که قبلا با این گروه همکاری داشته اند و مدت کوتاهی است توسط برخی افراد سودجو و خائن اغفال شده اند ، می توانند با برگشت به گروه و دادن تعهد و ارائه مدارک به صورت رایگان حساب ویژه حمایت از هنرمندان را باز نمایند . توجه داشته باشید که این حساب تنها برای هنرمندان ذکر شده رایگان باز می گردد و برای بقیه اعضاء هزینه مشخص دارد . با توجه به اساسنامه گروه تئاتر جوان این حساب ها داخلی بوده و مربوط به هیچ ارگان یا سازمان نخواهد بود و هنرمندان با رضایت کامل این کار را انجام می دهند و کلیه دریافت و پرداخت های اعضاء از طریق این حساب ها صورت می گیرد . 
شایان ذکر است که این حساب ها مربوط به امسال و هم اکنون نمی باشد . بلکه از 8 سال گذشته این حساب ها به صورت داخلی وجود داشته و هم اکنون برای همه اعضای هنرمند گروه قابل استفاده می باشد . امیدواریم بتوانیم از این طریق برخی از مشکلات مالی هنرمندان این مرز و بوم را حل نماییم . 

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=146