گروه تئاتر جوان

۰۲.۱۰.۱۳۹۲ - تسلیت سرپرست گروه تئاتر جوان شهرستان میبد به هنرمند محبوب جعفر جعفرزاده

در پی حمله تروریستی سه شنبه شب در شهر بلد سامرا در کشور عراق و کشته و زخمی شدن تعدادی از همشهریان عزیز در آن حادثه ، و از آنجا که یکی شهیدان این حمله تروریستی عموی هنرمند محبوب آقای جعفر جعفرزاده بوده است سرپرست گروه تئاتر جوان جناب آقای محمد جواد آقایی میبدی ضمن ابراز همدردی ، تسلیت خود را به ایشان و خانواده محترمشان اعلام نمود ...


اسماعیل جعغرزداده




امام محمد باقر (ع) :
خداوند دنیا را به دوست و دشمن خود می دهد
اما دینش را فقط به دوست خود می بخشد.

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج) السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده یاصاحب الزمان آجرک الله ... 
اول از همه اربعین حسینی بر شما و عاشقان حسین(ع) تسلیت عرض مینمایم . بعد از آن به دوست عزیزم جعفر جعفرزاده از دست دادن عموی مهربانش شهید اسماعیل جعفرزاده را تسلیت می گویم و از خداوند مهربان می خواهم تا به او و خانواده اش صبر بر این غم عطا بفرماید . باور دارم که غم از دست دادن عمو چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست . البته باید گفت که شهادت و ایثارگری و تعهد به اسلام و انقلاب در این خانواده ارجمند ریشه دار و پر فروغ است. 
شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . لحظه مرگ ما ، روز و ساعتش معین است ... ولی خوشا به حال کسانی که چگونه رفتنشان را انتخاب می کنند و بدا به حال آنها که بی اختیار می روند . عموی شما پاسدار رشید اسلام و شهید در راه عشق به اهل بیت رسول الله بود و این یعنی مشخص کردن خط و راه درست و انسانی در زندگی و همین عشق واقعی و با صداقت باعث شد تا نعمت شهادت نصیب او گردد . مگر نه اینکه پیامبر اکرم (ص) می فرمایند : هر کس صادقانه از خداوند شهادت بخواهد . خداوند او را به مقام شهادت می رساند هر چند در بستر بمیرد . باید دانست که شراب شوق وصال را جز به داغ جگران نمی دهند و عطش عشق شهادت را جز به آنانی که پای در بیابان خشک بلا گذاشته اند نمی دهند و لاجرم در این بین صفا و مروه فقط شهید است که از چشمه سار زمزم شهادت به وی می نوشانند و خوشا به حالش که به چنین فیض عظیمی نائل آمده است و حال ما از او می خواهیم که در درگه دوست از دعای عاجزانی چون من دریغ نفرماید و ما را از نعمت عشقش بی نصیب نگذارد . امید که سر سفره ارباب بی کفن مهمان باشد ... یا حسن شهید ... و یا ابالفضل العباس ... ذکری که بر لب همه شهیدان کربلاست ... (جعفر جان التماس دعا داریم از شما خانواده پاک و بی آلایش )


 



نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=323