گروه تئاتر جوان

۲۷.۱۰.۱۳۹۲ - آغاز تمرینات کارگاهی گروه تئاتر جوان بعد از اردوی قم تهران

سرپرست گروه تئاتر جوان اعلام کرد : تمرینات کارگاهی و دوره های آموزشی جدید گروه تئاتر جوان در تمامی رده بندی های گروه بعد از اردوی قم تهران و از نیمه دوم بهمن ماه سال 1392 آغاز می گردد ... 


محمد جواد آقایی میبدی ضمن اعلام این خبر گفت : به ظاهر بحث هایی مبنی بر تعطیلی گروه تئاتر جوان صورت گرفته است و دوستانی بی صبرانه در پی تعطیلی گروه شایعاتی را ایجاد نموده اند . اما بنده ضمن رد این شایعات اعلام می نمایم که به زودی جلسات و برنامه های گروه تئاتر جوان اجرا خواهد شد . با تمام مشکلات و محدودیت هایی که در شهرستان میبد می بینم باز بر این عزم استوار خواهم بود و در تمامی مقاطع گروه را فعال خواهم نمود . در این راستا جلسه ای به زودی با حضور اعضای هیئت نظارت برگزار می گردد و تصمیماتی برای واگذاری مسئولیت ها صورت خواهد گرفت که امیدوارم اثرگذار باشد . 
آقایی گفت : بنده تا از وضعیت گروه و تعداد اعضای ثابت گروه مطمئن نشوم لیستی مبنی بر اینکه این دوستان اعضای گروه ما هستند و فعالند ارائه نخواهم داد . از جناب آقای ولی الهی کارشناس هنری ارشاد می خواهم که ناراحت این موضوع نباشند و مطمئن باشند که نیازی به تحریک اعضای گروه نیست لازم بدانیم لیست را ارائه خواهیم داد . بنده ضمن تشکر از ایشان اعلام می کنم که آقای ولی الهی تنها کارشناس هنری هستند که طی بیست سال گذشته واقعا انسانی پاک، بی آلایش و بی طرف در این زمینه فعال بوده است و جای بسی تشکر دارد . 
سرپرست گروه در ادامه افزود : گروه در چند بخش فعال خواهد بود : یک- بخش با تجربه ترین و توانمند ترین اعضای گروه ، دو- بخش آماتور و تازه وارد گروه  و سه-بخش کودک و نوجوان گروه . البته امیدوارم که بتوانیم برنامه ریزی کنیم تا اجرای خوبی داشته باشیم و امید که سنگ اندازی ها به اتمام رسیده باشد و به فکر رشد باشند و بدانند همانند گذشته به فکر رشد تئاتر میبد هستیم . اگر این نبود بخشی از اعضای گروه های دیگر شاگردان گذشته گروه تئاتر جوان نبودند و این نشانه صداقت ما در این حرکت بوده است . 
در پایان آقایی گفت : خیلی خیلی توقع من از اعضای باتجربه گروه بیشتر از اعضای جدید است و این مدت استراحت دو سه ماهه متوجه خیلی چیزها شدم که باید اصلاح شود هم بنده و هم اعضا باید اصلاحات را انجام دهیم و این نیازمند در کنار هم بودن است . باید اظهار تاسف کرد و گفت تا مشکلات حل شود. در صورت لزوم برای حل برخی از چیزها در پیامی جداگانه به اطلاع افراد و اعضای گروه خواهم رساند . در هر صورت تلاش برای رشد چیزی است که در اکثر اعضا می بینم و این قابل تحسین است اما به چه قیمتی ؟! باید بررسی شود و باید دید که ارزشش را دارد یا نه ؟! ...

نویسنده : http://teatremeybod.ir
لینک مستقیم این مطلب : http://teatremeybod.ir/index.php?name=news&op=view&id=329